Handleiding Bestelling invoeren

Handleiding bestelling invoeren via de website www.groenteclub.nl

Je kunt uitsluitend bestellen bij De Groenteclub als je deelnemer bent en per mail je persoonlijke inloggegevens van ons hebt ontvangen. Onze bestelwinkel kent opening- en sluitingstijden. Je kunt alleen bestellen als de winkel open is. Je ontvangt per bestelronde een mailtje van ons op het moment dat de winkel geopend is en je weer kunt bestellen.

Wij adviseren je eerst de hele handleiding van begin tot het eind goed door te lezen alvorens een bestelling te plaatsen!

1. Ga naar onze website  www.groenteclub.nl  of gebruik de link  http://www.groenteclub.nl/bestellen/

Inloggen
2. Als je op onze website bent, klik dan op bestellen (in de groene balk).
Als je op ‘bestellen’ hebt gedrukt zie je het inlogscherm. Je persoonlijke inlog gegevens heb je via de mail ontvangen.

– voer je gebruikersnaam en je wachtwoord in (niet enteren)
– druk op login
Je bent succesvol ingelogd als je e-mailadres verschijnt.
Je ziet dan ook je eventueel eerder geplaatste website bestellingen.

Bestellen

3. klik op producten;
Je ziet de verschillende productgroepen: aardappelen, groenten, fruit, kruiden en/of overig.

4. Als je aardappelen wilt, kies aardappelen en klik bij het product dat je wilt `in mandje`
Wil je groenten, klik op groente en klik bij het product dat je wilt `in mandje`.
Op deze manier kun je ook je fruit, kruiden en overige producten bestellen.
2 x klikken op “in mandje” is 2 x bestellen, 3 x klikken is 3 keer bestellen etc.

Rechts in beeld, zie je de winkelwagen met de door jouw gekozen producten. De producten komen op alfabetisch volgorde in je winkelwagen terecht, dus niet op volgorde van bestellen
Onderaan zie je de bestelknop.
Let op: klik niet op bestelknop voordat je bestelling helemaal compleet is, dus pas nadat je alle producten uit door jouw gekozen productgroepen in het mandje hebt gedaan. Je kunt meerdere malen van de ene naar de andere productgroep gaan en je bestelling nog aanpassen (zolang je niet op bestelknop hebt gedrukt).

5. Bestelling volledig en onherroepelijk: klik dan op de bestelknop.
Je ziet:’ je bestelling werd correct ontvangen’. Je krijgt geen mailtje meer ter bevestiging.

6. Je bestelling wordt verwerkt en je kunt je bestelling de eerst volgende woensdag tussen 12.00- 14.00 uur ophalen in de garage box naast het huisje op de Bijlstraat 75A.

7. Als je op bestellen drukt (in de groene balk) zie je onderaan de door jouw geplaatste bestelling.

Uitloggen
8. Uitloggen via bestellen (in de groene balk), kies logout.

Mogelijke struikelpunten:      

    HELP WANTED

 1.  Je hebt per ongeluk tussentijds op bestelknop gedrukt, terwijl je nog  meer wilde bestellen. Als dit is gebeurt, dan moet je voor het restant een nieuwe bestelling opgeven. Probeer dit echter zo veel mogelijk te voorkomen!

2. Je bent deelnemer, maar je hebt nog geen inlog gegevens ontvangen
.
Mail ons en vraag alsnog om je inloggegevens.

3. Het lukt je niet om in te loggen.
Controleer of je geen type fouten hebt gemaakt en gebruik geen ‘enter’. Als het je na een paar pogingen niet lukt, neem per mail contact met ons op.

4. Je bent succesvol ingelogd, je kunt je producten zien, maar je kunt geen artikelen in je mandje doen.
Als bovenstaande geldt, dan is de winkel gesloten en kun je geen bestelling plaatsen. Je kunt pas bestellen als de winkel open is en wij dat per mail hebben bevestigd.
Als de winkel open is, maar je kunt niets in je mandje doen, mail ons dan.

5. Je bent succesvol inlogt maar je kunt geen producten zien.
In dit geval moet je wellicht “ third-part cookies” toestaan.  Als je hier hulp bij nodig hebt, neem dan per mail contact met ons op zodat wij je kunnen  helpen.

6. Je kunt überhaupt niet op de website!                           

Onze website en bestelmodule werkt het best op de browser Chrome. Als het je niet lukt om op onze website te komen, probeer het dan via de website browser Chrome. Of neem via de mail contact met ons op.

Mailadres: info@groenteclub.nl
Barbara, Gaby & Donata